Skolstart

Well, idag så började skolan och det var med blandade känslor jag gick dit. På ett sätt så känns det skönt att komma tillbaks till sina rutiner liksom, men allt plugg?! Nej, tack. Men men, bara att börja räkna ner till sommaren! haha

Här är lite bilder från torslanda:


Haha asså fyfaan, de var så sjukt kallt! Jag o bell var typ rädda så när vi såg Kask så skrek gärnet och sprang o klamra oss fast vid henne!



Vet inte riktigt vad vi gör, jag masserar Kask som fick ont i ryggen av att tvätta bells hår....

hahhah söta bell står med inpackning (tvinga på henne en påse så det skulle bli bättre)
Och Kask klipps...

Sen vars jag grymt trött efter att ha klippt båda!


Kommentarer
Postat av: ABSSOLUTAARNELA

allt bra? :)

2010-01-09 @ 09:55:39
URL: http://aarnnela.blogg.se/
Postat av: Ewelina

Sv: haha ja att det var!

Sjukt fint hår du hade:)

2010-03-24 @ 16:24:11
URL: http://ewwelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0