Shoppat!

Haha, jag gick loss på nk förut!


Efter 2 timmar i stan, var där en sväng med mami o papi förut :) Behövde köpa jeans och bh, sen har papi klagat på att jag inte har någon varm tröja, så då valde han ut en tröja också.
Den var jätteskön!



Tiger of Sweden, nk 1600:-  40% rea

Efter 1 timma i princip så var de dessa som passade bäst, har jättesvårt för att hitta bra jeans. Tur att personalen har så mycket tålamod!




Diesel, nk 1900:-  50% rea
Okej jeansen kanske inte skrisker snyggast, men de sitter grymt fint på!

NK underwear 640:-


Kommentarer
Postat av: blää :)

tycker du att jag har liten byst?

2010-01-19 @ 21:51:27
Postat av: Sandie

Fina saker =)

2010-01-20 @ 06:47:21
URL: http://chipset.webblogg.se/
Postat av: Rox

De jeansen och de som natalia har är de snyggaste vi haft i butik hela hösten enligt mig.. Så du ska vara glad att dem satt så snyggt på dig ;) Du köpte tröjan med :) Kul!

2010-01-26 @ 01:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0