Mysis

Igår kväll hade jag film-mys och middag med några av mina närmsta vänner, vi hade det jättebra :D

Idag så har känns det som världens segaste och längsta söndag! Vill ha mer helg. Imorgon börjar vårat nya schema gälla, jag har idrott klockan 8, en måndagsmorgon?! BUUU. Okej visserligen tycker jag om idrott, men inte så tidigt på en måndag! Hehe... Känns lite jobbigt för kan inte vara med på första lektionen, (dåligt intryck jag ska göra då, med att inte vara med första gången...) men jag har ont i halsen och är lite sjuk så då är det inget bra...


Bell, Lajla och Siri


Siri och bell redo för film

Kommer inte ihåg va filmet hette, va nån skitfilm :)

Nu ska jag äta, Love u guys♥

Kommentarer
Postat av: FIIIN BLOGG

HEEEEEEEEEEJ JAG FÖLJER DIN BLOGG VARJE DAG, TUSEN GGR M DAGEN!

2010-01-17 @ 17:23:51
Postat av: andrea

Håller med dig :) Fina bilder :)

2010-01-17 @ 18:21:51
URL: http://ddeah.blogg.se/
Postat av: ankii

Hej, nu har jag svarat på alla frågor från min fråestund :) kolla in på bloggen för att se mitt svar kram anki

2010-01-17 @ 19:25:57
URL: http://livinginkarlskrona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0