Kväll

Hejhej sötnosar!

Jag har blivit sjuk. Har vart lite småsjuk nu ett tag, fast har haft feber i eftermiddag och är helt död i kroppen, men måste nog ta mig upp till skolan imorgon,(om jag inte har feber då..) för jag har prov. Som jag dock inte har pluggat på, men det är bara spanska så brukar klara mig ganska bra ändå, hehe.

Mitt huve kan gå och dö! Är helt säker på att det kommer att explodera när som helst! Ska dricka lite te nu och sen gå och lägga mig så jag får sova, men problemet är att innerst inne så vet jag att jag ändå kommer att sitta uppe halva kvällen... typiskt.

Hoppas allt är bra med er!♥


Hihi en jättegammal bild, från -08

Kommentarer
Postat av: emmie viding

sv; skönt att höra! :D vad gör dudå?

2010-01-20 @ 20:38:35
URL: http://emmieviding.blogg.se/
Postat av: M I M I

usch så hemskt!!! jag är också själv lite små sjuk -.-

krya på dig =)

sv: åhh va synd! dom är sjukt fina :D

2010-01-21 @ 13:57:38
URL: http://mmmimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0