18 jan

Usch vilken dag! Trodde jag började klockan 8 men gympasalen var helt tom och mörk (det var första lektionen på en ny kurs jag ska börja, idrott med bara bollsporter) så jag gick runt och leta lite tills jag gav upp och insåg att jag måste vänta 1,5 timma innan nästa lektion. Det sög, då jag kunde ha sovit till 8 istället för 6!!!!! Sen när jag kollar mitt schema  (som kom ut i helgen) så står det ingen gympa?! Hehe bara för inte jag kollar min skolmejl varje dag... Men det sköna var att geografin var inställd! Så vi hade bara två lektioner.

Nog om skolan, nu är det mat som gäller! ♥

Kommentarer
Postat av: Isabellé

Tack så mycket ! Det här rosa temat hade jag också på bloggen innan :D

2010-01-18 @ 16:40:59
URL: http://isabelleguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0