12 jan

God moooooorgon!

Kolla vem som redan är vaken!? haha.. Sitter här och äter min frukost, fast grejen är den att när jag väl ska åka hemifrån så kommer jag vara hungrig igen, typiskt Emma-problem ;)
De som känner mig vet hur mycket jag äter och hur ofta jag blir hungrig (för ofta!!). Jag kan äta ett frölundamål på donken och sen vilja ha mer (!!!!!) haha fast jag går typ aldrig upp i vikt.

Ne nu måste jag gå, ska duscha och plugga lite innan jag drar mig till skolan, som förövrigt kommer att vara en lång och seg dag...  Hoppas ni har en fin dag!♥

Kommentarer
Postat av: jennie

sv: tack! ja, någongång måste allt lösa sej :D vill du ha en ny bloggdesign? mer personlig?

adda min msn :D

kram

2010-01-12 @ 12:04:17
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0