It's over...

God morgon sötnosar!

Jag säger bara it's over, lovet är slut! Varför går det så j*vla fort??? Aja...

Hehe.., dagens planer är först modevisning, sen fika :)

OCH, haha, ni skulle ha sett mig igår när jag gick till Siri. Tur att jag inte kände nån påvägen, de hade fått sig ett gott skratt när jag gled fram i mina orm-mönstrade peak tärmobyxor. Helt sjukt vad mycket jag hade på mig. Hade vaselin i ansiktet också så att jag inte skulle frysa, mami tog alltid det på mig när jag var liten, så tänkte att jag kunde prova det nu. Hjälpte faktiskt! Och min hy blev otroligt len dagen efter, asså idag ;)


Gick med luvan på och man såg knappt mina fötter, haha!

Siri fick förresten en vinflaska och ett spa-erbjudande typ, eller hon ska få välja en behandling som vi ska åka på tillsammans!

Nu ska jag fixa mig, stooooora kramar♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0