28:e nov

Nu har jag precis ätit en jätte god frukost bestående av nybakat bröd och ägg. Mums!

Får se lite vad jag ska göra idag, antingen åker jag in till stan och börjar köpa lite jul klappar, vet precis vad jag ska köpa till min bff ;) såååå inte mig att vara i god tid med grejer, haha. Brukar vanligtvis fixa julklapparna dagen innan man ska ge dem, men i år ska jag vara i tid!
Eller så åker jag med mammi en stund till stugan o kollar :) har inte bestämt mig än.

Igår kväll spelade jag match, usch en riktigt dålig... vi förlorade :( hahaha men jag är typ blåslagen nu (inte) ne, men har blåmärke i pannan och ett av mina knän är helt blått!

men nu ska jag börja fixa mig
Puss



min bff och jag i sthlm i vintras


Kommentarer
Postat av: Anonym

kommentera!

2009-11-28 @ 13:33:19
Postat av: Claaraa

MEN TJENA MITTBENA ofta du har en blogg!? Du kan känna dig följd från och med nu!

Puss på dig

2009-11-28 @ 14:13:00
URL: http://clurax.devote.se
Postat av: charlie

okej

2009-11-28 @ 17:45:56
URL: http://redandblack.se
Postat av: Isablää

Nu ska du bli bloggkändis fifan!!

2009-11-28 @ 19:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0