Lista

Tänkte att ni skulle få en lista :) Lite sent för det är en sån nyårslista, MEN bättre sent än aldrig ;)


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja
2. Höll du några av dina nyårslöften? Tråkigt nog hade jag inga löften
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? No
4. Dog någon som stod dig nära? mm..
5. Vilka länder besökte du? Danmark (med kompisar), Tyskland( haha vi åkte igenom och åt där..), Tjeckien (innebandycup i Prag!), Frankrike (Paris med älskade Siri o Mathilda)
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Att kunna gå ut o klubba
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Asså typ hela sommaren
8. Vad var din största framgång 2009? Jag fick arm-muskler!!! Och bloggen såklart ;)
9. Största misstaget? navid
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Mmm, låg till och med inne :(
11. Bästa köpet? Allt jag köper är bra
12. Vad spenderade du mest pengar på? MAT
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? OJA.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Alla bra med Pitbull typ
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare tror jag, mycket bättre vänner nu än innan!
16. Vad önskar du att du gjort mer? PLUGGAT!
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Nada
18. Vem tillbringade du julen med? Mami o papi, och farmor. Och en liten stund med siris familj
19. Blev du kär i år? Alltid vart kär i Brad Pitt (eller hans mage...). Annars nej
20. Favoritprogram på TV? typ 2 ½ men eller nått sånt
21. Bästa boken du läste i år? Twilight! haha ne MEN jag rekommenderar Glöm att ni har en dotter.
22. Största musikaliska upptäckten? Isabells otroliga taktkänsla
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Ja, fick vara i Paris!
25. Något du önskade dig men inte fick? njee
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Firade i Paris!!!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja, Isabelle behöver ju inte vara i min närhet hela tiden.. 
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? SNYGGSNYGGSNYGG...hehe
29. Vad fick dig att må bra? MIN TROGNA LÄSARE JESSICA M
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Brad Pitt, och alla sexiga/kända fotbollsspelare!
31. Vem saknade du? Några
32. De bästa nya människorna du träffade? Måååånga



En mini-jag!


Nu måste jag plugga.. PUSS♥

Kommentarer
Postat av: JESSSIIICAAA

OOMGGG JAAAA :d:d:d:d:d:d YEEEYYY GRYYYMMAASSTEE LISTAN EEEVVVEEEEEEER :DFAKKIN LOVE YAHH

2010-01-10 @ 18:07:01
Postat av: isabelle

U LOOOOVE MY TAKTKÄNSLA!!!!!

2010-01-10 @ 19:05:29
Postat av: Baloo

Bra lista :P.. Orka plugga föresten ><

2010-01-10 @ 23:13:19
Postat av: Emma

jag gillar att du dissar isabelle! jag håller med dig, hon har verkligen ingen taktkänsla=)

2010-01-12 @ 11:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0