Ute i converse

Ibland tror jag att det är nått fel på mig?! haha som idag, då hade jag på mig mina converse, helt bananas!! Men jag hade faktiskt en anledning, hehe ... mina vinterskor var helt blöta, så jag hade inga skor att ha på mig, smart som jag är väljer jag tygskor, MEN mina fossingar blev inte alls blöta idag, hade tjocka strumpor i så frös inte heller! Så det var inte så dumt trots allt.


on my way home


Köpte pizza senare och jag åt upp min pizza på en kvart!!!! JAG ÅT FORT! IN YOUR FACE FUCKERS (haha menat till alla mina kompisar i skolan som klagar på att jag tar 100 år på mig att äta). Grejen var den att jag hade lätt kunnat äta en till... Ja ibland kan jag vara väldigt hungrig.



Hahahhaa, jag ler typ världens största leende, är så lycklig för att jag snart ska få äta pizza!




Kommentarer
Postat av: Cicci

Ja, jag vet - Det är nästan Begär varning på dem haha:D Eller vad säger du?^^

2010-02-04 @ 22:30:55
URL: http://satisfactioncreatedbycicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0