Mysigt

Jag spenderade kvällen på condeco med min allra bästa vän Siri!
Vi satt där i timmar och pratade och skrattade massor. Det var verkligen längesen vi gjorde nått sånt, som de sista veckorna i skolan båda hade så mycket plugg så vi hann inte ses, det var skitjobbigt! Men det är så bra, jag o Siri har en relation som många andra inte har, asså jag kan verkligen lita på henne till 100%, jag kan säga ALLT till henne och jag vet att hon kan det till mig med.
Vi har hållt ihop nu i 13 år! Så i 13 år har det vart vi två, och det kommer att förbli så! Känner man mig så känner man Siri, och känner man Siri så känner man mig! Haha.

Love you girl!





Kommentarer
Postat av: EMMA

Tack så mycket! :) Fin blogg du har!

2009-12-29 @ 12:38:07
URL: http://emmaasvanberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0