FUCK REAN

Asså jag hatar jul-rean! För det första är de bara rea på fula saker, i alla fall nu i början .
Okej det kanske finns något snyggt men då måste man stå och brottas i typ 1 timme för att kanske hitta något.
Jag var i stan idag, asså svenskarna är galna! Det såg ut som kaos överallt, jag ville inte ens ge det en chans liksom, kön till provrummet var 1km, och sen kön till kassan var typ 2km lång. Jag shoppar när rean är slut istället!

Nu ska jag gå och läsa mina tidningar som jag köpte på mataffären, enda affären där det var någorlunda lugnt!(haha) PUSS<3


Kommentarer
Postat av: Jessi Fox

jag kände samma sak.. efter 2 timmar inne på gina gav jag upp. då hann jag prova 3 par jeans och betala 1 par leggings. INTE OKEJ.

2009-12-28 @ 09:27:27
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0