1 feb

Hejhej! Sorry för sämst uppdatering igen!

Herregud asså, jag lever bara för matte nu asså (har prov imån :S)... Hela helgen gick åt till att plugga och idag så spenderade jag halva dagen på stadsbiblan typ. Haha bäst att jag får mvg på detta provet!
Haha, ne hann faktisk med en liten stund på stan på lördag med papi, vi åt lunch på Jensens Böfhus (haha eller vad det heter) väldigt gott! Fick med mig en ny platt-locktång och Bobbys hårmousse och den bästa deo:n. För er som inte har hittat sin favorit deo kan jag varmt rekomendera Dove Torr-deo, grymt bra.


Min förra plattång la bara  av en dag och slutade bli varm, rip.

Jag och Siri spenderade natten mellan lördag och fredag till att plugga, HAHA! Jag känner bara; varning för nördar!!!!!! Ne, men mellan klockan 01:30-03:00 satt vi och räknade!!! Vi orkade inte gå ut och det blev massa strul med en fest o så, så vi sket i det...
Här är blid från dagen efter då vi räknade ännu mer, med Lajla också. Båda de 2 räknar matte d och jag räknar bara matte b så fick höra på deras komplicerade snack... hehe glad att jag slipper räkna det själv...
Plus att familjen svensson hade bakat massa gott dagen innan så det enda vi åt var typ bullar o kakor :D


MUMS

 En bild på vackra Amina-baby och trötta (och typ osminkade) jag från skolan idag

Har på mig Jeans från Nudie, tröja från Hawaii och halsband från SNÖ


Kommentarer
Postat av: Sissi

vad gott fikat såg ut! :)

2010-02-03 @ 18:39:16
URL: http://enligtsissi.blogg.se/
Postat av: Alexandra, KAKHUSET ♥

finisar!

2010-02-10 @ 03:01:14
URL: http://www.kakhusets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0